3 Aralık 2009 Perşembe

mimlenmisim..bak goruyomusun:)


Merhabalar ,coook uzun zaman olmus siteme yeni tarifler eklemiyeli..Amerika'dan kesin donusumuz gerceklesti..artik memleketimdeyim ve ins. kaldigimiz yerden tariflere devam ederim..Beni mimleyen arkadasima oncelikle cok tesuf eder :))saka saka canim benimm bak yine ilham geldi basliyorum biri beni durdursuunnn; haticem saclarini dalga dalga taramis :))hadi cevaplayalim bakalim..
1)BLOGA NEDEN BU ISMI VERDIM?
Bi blog acma sevdasina dusunce haliyle isim heyecanida sardi,bir anda bu olsun dedigim ve hemen ise koyuldugum Anneminikramlari ismi sonrasindada hic degistirmeyi dusunmedigim icime sinen sevdigim bi isim oldu,bazen ruyalarima giriyor,bazen siirler yaziyorum:))eheuhehehuhe
2)BLOGU YAZARKEN ATTIGIM STAR TRIBI?
evt ilk bi havalarim oldu tabi kendi capimda ,dun yayinladigim kurabiyeyi gordunuzmu nasi fiyakali ama diye :)..sonrasinda baktimki bir tik yok,bir yorum ,bir Allah'in kulu :) siteye ugramaz ugrasa yorum yapmadan sessizce gider ozaman anladimki ben gercek bir starim:))eheuhehiii
3)EN SON SATIN ALDIGIM GARIP SEY?
bu sorulari kim hazirlamis acep diyede soramadan edemeyom gendumeya hayde hayirlisi:)
kesin soruyu soran yedi boyle bi halt ,yanina yandas ariyo varmidir benim gibi acep birkactane daha diye amaa yemezlerrr:))
4)SEKER GIBI OLDUGUM ANLAR?
gocacugum hiyep gonusmadugum zumanla seker kimun oldugumu sogleg,haklu olabiluu:))
5)ARKADASIM, SORMAYIN ARTIK SUNLARI" DEDIGIM SEYLER?
kilomu sormayin,ben basin aciklamasi yapicam :))
6)AYNAYA BAKINCA GORDUGUM?
bana ayrilan sureyi pervasizca harcadigimi hatirlatan beyazlarim..:(
7)KENDINI OKUTAN BLOG DEDIGIM?
soylemem reklama girer:)ama siz yabanci diilsiniz Anneminikramlari bence ,basarili yani:)
8)BU BLOG SAHIBINI NERDE GORUYORUM?
aksamlaru zabahlaru hepu mutfakdaaa..
haticeme tesekkur eder bayragi esracigima teslim ederim,bayrak merasimi yarin oglen saat :)))haydi esra haydi esra haydii.tam zamani tam zamani simdii:))www.frezya.blogspot.com,kolay gelsin canim..

5 yorum:

Nafiye Göktepe dedi ki...

Camay Hanim, alemsiniz valla... :)

camay dedi ki...

ehe saol seker ..

ESRA dedi ki...

Camaycim valla super cevaplamissin.seni tekrar blogunda gormek cok guzel...saolasin topu bana atmissin.bakalim ben nasil cikicam isin icinden:)

camay dedi ki...

tesekkurler esracim,bende merakla bekliyorum senin cevaplarini,kolay gelsinn..

emine ebru dedi ki...

camay ablacım merhaba
blogumda sana bir ödül verdim aalırsan sevinirim...