21 Eylül 2008 Pazar

Zehra'nin Nefis Tavuk Gogsu Tatlisi

Gecenlerde Zehra arkadasimizda iftardaydik ve saolsun hazirladigi sofra , yemekler hersey cok guzeldi , tekrar ellerine saglik arkadasim,aamaa bir sutlu tatlida yapmiski zehracim herkes tarifini istedi bende aynen denedim ve cok hos oldu..
Malzemeler:
1 litre sut
100 gr. tereyagi veya margarin
2.5 turk kahvesi fincani un
Bir su brd. seker
Bir vanilya
Bir yk. nisasta
Tarif:
Tereyaginda un iyice tahta kasik yardimi ile kavrulur,unun kokusu gidip rengi hafif kahverengimsi oldumu soguk sut eklenir,tbundan sonrasinda ben tel cirpici ile devam ettim sut ilavesi sonrasida birmiktar cirparak karistirdiktan sonra seker ve nisastayi ekledim , cirparak pisirdim altini kapatip vanilya ekleyip 10 dk. daha cirptim.Ve islatilip suzulmus borcama tatliyi dokup ustune tarcin serptim.Buzdolabinda bir saat beklettim.Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: