16 Ekim 2007 Salı

Tiramisu


Ben bu tiramisu tatlisini aslinda bayramda yapmistim fakat bir turlu firsat bulup siteye koyamadim simdi hazir ise koyulmusken bayramda hazirladigim birkac tarifi sizlerle paylasayim...
Malzemeler :
Bir adet hazir uclu pandispanya keki
Yarisi sut yarisi sicak su olmak uzre bir brd. su sut karisimi
Bir tatli kasigi neskafe
Bir tatli kasigi esmer seker
Kremasi:
Iki yumurta sarisi
Bir yk. nisasta
Yarim lt. sut
Bir yk. tereyagi
Bir pk. vanilya
Bir labne peyniri
Uc kasik un
Bir iki adet damla sakizi
Bir cay brd. esmer seker
Ustu icin bir miktar kakao
Tarif:
Once bir tencerede sut , un tereyagi vanilya , ve yumurta sarilari iyice cirpilir ve yogunlasincaya kadar karistirilir sonra oda sicakliginda yumusamis labne peyniri ve damla sakizini ekleyip karistirmaya devam ediyoruz ve sogumaya birakiyoruz .Keklerimizi bir su brd sut su seker ve neskafeli karisimla bol miktarda islatiyoruz ve aralarina hazirladigimiz kremayi dokuyoruz en ustede kremayi yayip ustunu kakao ile kapatiyoruz .Yalniz kakaoyu cok asiri dokmeyin hafif olmali cunki acimsi bir tat olusabilir ..Afiyet olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

camayim ellerine saglik..resimlerde cok guzel insanin istahini kabartiyor..bir kac tarfini aldim..bundan sonra sikca ziyaret edecegim siteni..ne guzel yemekler yaptigini biliyoruz ve sahit olduk..o yuzden ben bu tarife uydugum zaman guzel bir lezzet ortaya cikacagina inaniyorum..cok tesekkurler bu siteyi o yogun tempona ragmen yaptigin icin ..sevgiler fatos

camay dedi ki...

Fatosum guzel yorumuna cok tesekkur ediyorum sukur kavusturana ,ziyaretini bekliyorum herzaman hem evime hem siteye yorumunu gormek guzeldi canim, Allah agzimizin tadini hic bozmasin ins...