19 Kasım 2007 Pazartesi

Alman Pastasi *


Gectigimiz gunlerden birisinde Hatice Bez arkadasima caya davetliydik ve hatice bizlere cok guzel lezzetler hazirlamisti iclerinden bir tanesi benim cok ilgimi cekti alman pastasi , daha once mayali hali ilede deneme firsatimin oldugu bu pastayi ben en cok bu haliyle begendim ve sizlerle paylasmak istedim lezzeti harikaydi mutlaka tavsiye ediyorum , tekrar ellerine saglik arkadasim...
Krema Malzemesi:
2.5 su brd. sut
2 corba kasigi un
Iki yumurta sarisi
6 ck. tozseker
Bir pk. vanilya
Kek Malzemesi:
2.5- su brd. un(unu elersek cok daha guzel olur ve elenmis un icine kabartma tozunu karistiralim)
125 gr. oda sicakliginda margarin veya tereyagi
2 yumurta
Bir cay brd. yogurt
4 yk. pudra sekeri
yarim pk. kabartma tozu
Bir pk. vanilya
Bir limon kabugu rendesi(herzamanki gibi rendenin en kucuk kisminda )
Ustu icin pudra sekeri .
Tarif:
Hamur malzemelerini en son un ve kabartma tozu karisimi olmak uzre birlestirip kulak memesi kivaminda bir hamur elde ediyoruz .Ve hamuru yaglanmis yuvarlak kaliba dokuyoruz ustu kizarincaya kadar pisiriyoruz ve cikarip bir miktar dinlendikten sonra keki ikiye boluyoruz.Krema malzemelerini margarin ve vanilya en son olmak uzre karistirarak pisiriyoruz altini kapatip margarin ve vanilya ile 5-6 dk cirpiyoruz.Ilindiktan sonra kekimizin arasina surup ustunu pudra sekeri ile susluyoruz .Afiyet olsun...










Hiç yorum yok: