6 Kasım 2007 Salı

Firin Posetinde Tavuk


Nezamandir bu yemegi denemek istiyordum , kismet bugune imis , ben cok begendim umarim sizde begenirsiniz ..
Malzemeler:
Ben kisi basi poset kullandigim icin 6 adet firin poseti kullandim kucuklerinden , siz bir adet buyuk boy firin poseti kullanabilirsiniz.
6 adet tavuk but
Bir su brd. kup kup dogranmis havuc
Bir su brd kup kup dogranmis patates
Bir su brd. bezelye
Iki dis sarimsak ezilecek
Bir adet piyazlik dogranmis tatli veya normal kuru sogan
Bir cay brd siviyagi
karabiber , tuz, kori, kekik, kirmizi biber
Bir tatli kasigi salca
Iki yk. tereyagi
Tarif:
Oncelikle plastik bir kap icerisinde tavuklari siviyag , baharatlar , sarimsak ve salca ile harmanliyoruz .Patates, havuc , bezelye ve soganida ayri bir kapta harmanliyoruz.Ben kisiye ozel posetler halinde hazirlayip servise sundum , siz hepsini tek bir posette de yapabilirsiniz.Posetimize tum malzemeyi koyup en ustune posetin agzini dugum yapmadan once tereyaginida yerlestirip 400 C lik firinda 40 dk. pisiriyoruz .Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: