1 Eylül 2007 Cumartesi

Krepli Pasta


Bu sik gorunumlu pasta tarifini Arzu hanimin (http://www.armeda.blogspot.com/) adresinden aldim.Esim begendi , benim yorumum ise fena degildi , ( konuyu biraz aciklamak istiyorum , bu pasta goruntu niteligi ile cok hos fakat ayni sonucu lezzet olarakda almak istediginizde dolaba konmadan yani yaptiktan hemen sonra yumusak haliyle direk servis edilmesi gerekiyor , bu sekli ile guzel fakat bence dolapta bekletilmesi yanlis olur ) ayrica krepler tek baslarina cocuklar icin super olur bence ...
Malzemeler :
3 Yumurta
2,5 su bardağı süt
2 su bardağı un
1/2 su bardağı şeker
100 gr eritilmiş bitter çikolata
1 paket vanilya
1 çay kaşığı kabartma tozu
2 paket kremşanti
1 paket labne peynir
çikolata sosu
Yapimi:
Yumurtalar , seker cirpilir ve sut , un , seker , vanilya , eritilmis bitter cikolata , k. tozu eklenerek iyice cirpiyoruz ve 20 adet veya bu sayiya yakin krepler yapiyorsunuz .Hazirlanan kreplerin arasina kremsanti ve oda sicakliginda yumusamis labne peyniri karisimini suruyoruz en uste cikolata sosu ben dr.Oetker cikolata sosunu kullandim ve pastamiz hazir .Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: