23 Eylül 2007 Pazar

Cilekli Irmik Tatlisi


Handan iftara gelirken cok leziz bir tatliyla geldi bende hemen sizlerle paylasiyorum..
Malzemeler:
Bir litre sut
9 kasik irmik
11 kasik seker
bir yk. tereyag
bir adet vanilya
bir su bardagi cilek
Bir cay brd ceviz
Tarif:
Once sute seker ve irmik katip karistiriyoruz sonra yogunlasinca altini kapatip tereyagi ve vanilya ekliyoruz .Yaglanmis kalibimizn altina once cilek ve cevizleri diziyoruz sonra irmikli karisimi ekliyoruz ve bu sekilde buzdolabinda 4-5 saat bekletiyoruz sonra ters cevirip servis ediyoruz.Afiyet olsun...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Camay
Seninle henüz tanışmamış olsak da siteni ilgiyle takip ediyorum.İnşallah biz de birgün aynı sofrayı paylaşırız,leziz yemeklerinden ben de tatma imkanı bulurum:)Ellerine sağlık diyorum..

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

merhaba;

çilek ve irmik tatlısı nefis bir görüntü oluşturmuşlar

ellerine sağlık
sevgiler

camay dedi ki...

Esracim merhaba cok tatli bir esra arkadasim vardi simdi iki tane oldu ,siteyi begenmene cok memnun oldum canim ayrica bende senin siteni takip ediyorum hernekadar uzun suredir yeni birseyler yazamiyor olsanda ben merakla bekliyorum tecrubelerini okumayi, , eminim orda hastalarina en iyi sekilde yararli olmayi amac edindin ve bunun icin gayret gosteriyorsun , heralde kisinin gonul vermeden basari sagliyamayacagi mesleklerden olsa gerek doktorluk Allah oralarda yardimcin olsun ,dedigin gibi ins. birgun birliktede otururuz iftar sofrasina sevgiyle ..

camay dedi ki...

Sevgili esra tatliyi begenmene sevindim ,bende cilekle suslenmis tatlilara daha dogrusu ozenle hazirlanmis goruntu itibari ilede estetik yemeklere ve tatlilara bayilirim ,siteni ziyaret ettim cok hos tarifler var ,takip etmeyede devam edecegim sevgiler..