4 Eylül 2007 Salı

Pratik Cikolata Soslu Kek


Oglum benden cikolatali kek ister annesi yapmazmi , cocuklarin cikolatali keki cok sevdigi bir gercek..Hazir misafiriminde 3 tane cocugu gelicekken onlara bir supriz yapayim dedim , tabi kadriyecim biraz geciktin ve bu keyfi cocuklar birlikte yasiyamadilar , benimkiler erkenden yediler ve uyudular cunki artik okullar acildiiii:)
Malzemeler:
Bir adet hazir kek unu (ben Amerika daki Moist Deluxe kullandim Limonlusundan))
3 Yumurta ve 1/3 cup siviyagi kullaniyoruz ve kek malzememizin son maddesi olan 1/ cups su .
SOS Malzemesi:
Bir adet bitter cikolata
Normalde bukadari yeterli fakat ben bir kucuk tencerede biraz oyun oynadim yani eglence cikardim kendime , efendim oncelikle bir cay brd. sut , iki yk. un , bir yk. tereyagi , biryk. kakaoyu cirparak koyulasmasini sagladim ve erittigim cikolata ile karistirdim .Ben icine birazda cikolata surubu kattim siz katmayadabilirsiniz.
Yapimi:
Kek malzemelerini cirptiktan sonra yaglanmis kek kalibina dokup iyice pisiriyor ve firindan cikarip soguduktan sonra ters ceviriyoruz . Sonra once dilimleyip hatta bir miktar dilimleri aralikli birakip sosumuzu kasik yardimi ile ustune dokuyoruz .Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: